Monday, December 28, 2009

Compilation of Year 2009

Dalam xsedar dah sampai dah kita ke penhujung 2009. Banyak juga cerita yg boleh dikaitkan untuk tahun nie dengan diri aku. Sekarang nak tunggu sampai 31 Disember je nak tutup buku 2009 untuk buka cerita baru bagi tahun 2010. Aku happy untuk tahun nie bertambah lagi kekawan yang aku kenal dan dalam masa yang sama kekawan yg lama pun dapat dicontact kembali,thanks untuk semua kemudahan yang kita ada nie. Diharap persahabatan nie akan terus berkekalan.

Untuk post kali nie aku xde nak post gambar, tapi ade advance sikit je, maklumlah nak masuk tahun baru nie nak kena ada la perubahan sikit..eceh.. Untuk post kali nie aku post video compilation gambar untuk tahun 2009 dengan lagu guitar instrumental yang aku compose sendiri.Ntah ape je bunyi musicnye.. Xpe composition lagu xde kaitan dengan rule of third macam dalam photography, boleh buat sesuka hati aku ja la....hahahaaah. Aku bukan nye pro musician pun, main hentam cromok je.

Anyway,aku nak wish happy new year untuk semua pengunjung2 blog nie walupun xde seberapa ramai mana sgt pun, tapi semuanya amat2 lah dihargai..Tapi ada kot seorang je yg sgt setia ;) huhu.. Semoga tahun 2010 nie akan memberi kita satu lebaran baru kearah kehidupan yg lebih baik.Aku rasa dah boleh tulis banyak, sebab aku tahu lagi banyak aku tulis lg jadi skema sgt ayat2 nanti.. :)










2 comments:

AnaKhair said...

Salam akhir 2009.. teruskn berfotografi he..he..

Niezam said...

Happy new year..thanks..insyallah :)

© www.nieziam.blogspot.com All images on this site are under the ownership & copyright of MOHAMAD NIZAM KASIM. No photograph may be reproduced, downloaded, copied, stored, manipulated, or used whole or in part of a derivative work, without the permission from the photographer. All Rights Reserved 2009.

Followers

free counters nieziam - View my most interesting photos on Flickriver

BlogMalaysia.com

Powered By Blogger